disconnect for android

نرم‌افزار Disconnect mobile به‌عنوان یک برنامه ویژه برای دستگاه‌های اندرویدی می‌تواند خدمات بسیار مفیدی را به کاربر دستگاه ارائه کند. این نرم‌افزار مدتی بود که با روبرو شدن با ایرادهایی از سوی اندروید، مجوز عرضه نداشت ولی سرانجام بازگشت نرم‌افزار محافظت از حریم شخصی به بازار نرم‌افزاری گوگل پلی صورت پذیرفت تا بار دیگر مشتریان بتوانند از این مزیت بهره‌مند شوند.

این نرم‌افزار که در حقیقت برای محافظت از گوشی یا تبلت در برابر سوءاستفاده برنامه‌ها از بازارهای نرم‌افزاری طراحی شده بود، در طول یک بازه زمانی کوتاه با مشکلاتی روبرو شده بود و از سوی گوگل، مجوز پخش در بازار نرم‌افزاری گوگل پلی را نداشت ولی سرانجام روز دوشنبه شاهد بازگشت این برنامه به این بازار نرم‌افزاری بودیم تا پس از زمانی نزدیک به یک ماه دوباره امکان دانلود این برنامه کاربردی برای همگان مهیا گردد.

البته مشکل شرکت گوگل با لایه خروجی برنامه بود و محتوا و نحوه کار کردن این نرم‌افزار با هیچ مشکلی از سوی گوگل روبرو نشده بود ولی درنهایت و با تغییر پوسته ظاهری، این برنامه راه خود را به پلی استور بازیافت. گوگل درباره مسدود شدن این برنامه این‌گونه به مسئولان آن هشدار داده بود: «پس از بررسی‌های متوالی، ما دریافتیم که برنامه شما برای دسترسی به سرویس‌های دیگر به‌طور غیرقانونی رفتار می‌کند‌.» همین توضیح کوتاه برای بسته شدن امکان عرضه این برنامه در پلی استور کافی بوده است. در ادامه و با توجه به تغییرات اعمال‌شده در این نرم‌افزار، سرانجام نسخه‌ صحیح آن به گوگل پلی بازگشته است و نسخه استاندارد آن نیز به‌طور رایگان قابل دانلود است.

این برنامه به‌این‌ترتیب به فعالیت می‌پرداخت: Disconnect mobile، به‌طور کامل نرم‌افزارهای سیستم شما را بررسی می‌کرد تا بتواند بدافزارهای تبلیغاتی را شناسایی نموده و جلوی دسترسی آن‌ها به شبکه عرضه نرم‌افزار گوگل را بگیرد. شایان‌ذکر است که بدافزارهای تبلیغاتی در حقیقت هیچ عملکرد مخرب مستقیمی بر روی کامپیوتر شما ندارند ولی به‌طور خودکار شما را مجبور به دانلود برنامه‌هایی خاص خواهند نمود که شاید خود شما از دانلود و نصب آن‌ها خبردار نباشید.

در این میان مشکل به وجود آمده این بود که گوگل، این برنامه را به‌عنوان یک نرم‌افزار ضدتبلیغ رده‌بندی نموده بود و این موضوع با اصل کاری این برنامه متفاوت بوده است و به همین دلیل نیز سازنده این نرم‌افزار با مسئولان گوگل دیداری داشت و سرانجام متقاعد شد تا تغییراتی را رد نرم‌افزار خود ایجاد نماید تا بتواند نظر مساعد مسئولان گوگل را به خود جلب نماید و درنهایت نیز در این راه موفق بود و این برنامه مفید را مجددا به عرضه رساند.

لینک دانلود این برنامه در شبکه پلی استور نیز در ادامه در اختیار شما قرار می‌گیرد:

https://disconnect.me/mobile/disconnect-mobile


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: